2015年7月20日 星期一

垂頭喪氣

「唔通連個天都唔鍾意我?」  狗哥心裡會不會如是想呢? 


為什麼他如此沮喪? 難道他生意失敗? (→_→)  


當然是因為求食大失敗, 他最後敗走花園, 還要一副可憐相, 而不知道我躲在一角竊笑。  Ψ( ̄∀ ̄)Ψ

 

24 則留言:

  1. 回覆
    1. 食得太多, 佢真係唔得掂, 到時獸醫話要減至煩

      刪除
  2. 我很同情狗哥,因為我對食物的節制力遠遠比不上其他

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係, 減肥係我同佢嘅終身事業

      刪除
  3. 狗哥, 下次要諗d新計仔先得啦....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我叫過佢跳火圈同頂碗架, 佢又唔睬我 ^^

      刪除
  4. 夏天都仲咁肥,仲要再減!

    回覆刪除
  5. 唔好卑佢食咁多。減磅!!

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 佢肥左, 最後要同佢減, 我仲可憐

      刪除
  7. 狗哥真係時間要keep吓fit先得啦,個身圓碌碌水桶咁啦已經.......

    回覆刪除
  8. 佢嘅狗生樂趣就係食,其實佢幾多歲?

    回覆刪除