2015年7月13日 星期一

〔甜點〕Clafoutis aux cerises

又到了車厘子登場的時候!  

專員從公司的花園摘了差不多 1kg 黑車厘子回來。 我第一時間就想起用來做 Clafoutis aux cerises。 為了吃 clafoutis 時有儀態, 不要當裘千尺, 首要任務就是要把果核去掉。 我依然是用古法: 筷子一枝, 換來了染黑的指甲縫。


我只用了一半的車厘子來做 clafoutis, 另一半放了在冰箱, 擇日再賽。






24 則留言:

  1. 回覆
    1. 我就一DD啦, 有D我都鐘意生食架

      刪除
  2. 我們車厘子已經過造了

    回覆刪除
  3. 我都有做過呢個, 但我切半更易去核.你唔戴手套.

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次你可以搵隻吉酒樽,將粒車厘子放上樽口,一手攞實車厘子, 另一手用筷子一篤,就去到核, 又唔使整污手.
      (粒核跌落樽內.)

      刪除
    2. 我只有洗碗手套, 對我非常重要 ^^

      刪除
    3. 等我下次試下你個方法

      刪除
  4. 回覆
    1. 我整嘅已經減左糖, 無咁甜架啦

      刪除
  5. WOW, 我好鍾意食,特別是用新鮮的 cherries.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個易整又好味, 而家當造啱食 ^^

      刪除
  6. 近日下午茶好豐富喎, 有牛油蛋糕, 車厘子蛋糕, 仲有Mojito.

    回覆刪除
  7. 古法去核乜唔係用口咩?kakaka

    回覆刪除
  8. 專員一定愛食啦
    下次探多幾KG比你整過^^

    回覆刪除
  9. 我睇過you tube,將車厘子放在玻璃樽口,用筷子穿中央,你係咪用呢個方法?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔係啦, 用某人教嘅方法, 等我下次試下

      刪除
  10. 睇見都好吸引~~~~~最衰睇咗王子個回應,打了個折扣:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子有御廚, 所以佢以為用口去核囉 XD

      刪除