2015年7月29日 星期三

虐兒??

專員責怪我精神虐待狗哥。 好大的罪名呀!!!  我可承擔不來呀! <(‵▽′)>

我只是把吃剩少許的 riz au lait 放在桌上, 「受害者」想盡方法, 都不得要領。  我怕「受害者」的老爹最終會報警求助, 唯有乖乖奉上啦。 ( ̄▽ ̄)~*




今天的港聞真令人不快。 本應是受人敬重的換肝聖手為什麼會弄得那麼難看? 有時事情做得過頭, 只會帶來反效果。 

19 則留言:

  1. 狗哥總有老友記幫佢出頭,你都係唔夠佢地鬥架啦XXD
    依家香港地已病入膏肓 ! 小人爛人當道 , 其中不乏曾受高等教育者 ,但為左做個出位既奴才 , 可以用盡再劣再醜既演技都在所不惜.

    回覆刪除
    回覆
    1. 費事俾佢老豆話我蝦佢啦, 佢有後台, 唉!
      香港而家真係人不要臉, 天下無敵, 人越爛就越易上位, 個垃圾桶都可以三級跳, 大家就知啦

      刪除
  2. 換肝聖手...唔知係邊個tim.

    回覆刪除
  3. 港大事件我只可講:薑越老越辣!專員好錫狗哥呀,ᔕᗯeet ᔕᗯeet,但難為你啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實金刀梁都七十有六啦, 仲想強求咩呢, 點解可以任由牽著走, 好失望
      狗哥有後台, 有時都唔可以蝦佢架

      刪除
  4. 睇咗好多次換肝聖手垂跌嘅慢鏡重播,無言!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日跌醫仲要出黎講, 舊患, 如果係 heart attack, 會係個悲劇
      當時有三個醫生在場, 都唔出手相助嘅話, 佢地真係失德啦

      刪除
  5. 香港已經嚴重潰爛無得救

    回覆刪除
    回覆
    1. 有權有勢有錢嘅成日講埋D歪理, 仲有一班牛鬼蛇神, 究竟點解會攪成咁

      刪除
  6. 狗哥似乎係專員的心肝kakakaka....

    回覆刪除
  7. 狗哥去唔去散步咁o架?食完做運動囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢同跌醫一樣, 腳有舊患, 唔可以行長途

      刪除