2015年7月21日 星期二

孟老師的鮮奶玉米麵包

仍沿用孟老師食譜來做這鮮奶粟米包, 不過我試用了低溫發酵。 第二天早上, 待麵團回溫後再造型。   想不到第二次發酵後, 麵包體積倍增。 我起初還擔心效果不好, 結果麵包做出來很鬆軟呢。

其實這鮮奶粟米包吃起來極像賣飛佛甜餐包, 只是有粟米作餡料而已, 甚合我的口味。 




可是我家某人就不大欣賞啦......他總覺得甜麵包跟鹹餡料格格不入。 (那時我心中的星星月亮太陽都出來了<(-︿-)> )。 既然不合口胃, 就不用勉強啦。 我直接了當對某人說。 此人又扮作聽不到, 居然可以一口氣吃了二又二分之一個。  他是不是五行欠打呢? 

20 則留言:

  1. 不合胃口也吃了差不多一半, 啱胃口的豈不是食哂全盤, 你手慢嘅, 就有得做無得食添. 小心喇.

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係咁我先至可怒也.....
      唔合心水, 應該唔好食, 先至有性格嘛

      刪除
  2. 落咁少粟米,係咪打咗斧頭?

    回覆刪除
    回覆
    1. 每個放左15g啦, 不過都唔明顯, 下次再放多D

      刪除
  3. 咁如果唔食,仲有冇其他嘢食先?

    回覆刪除
    回覆
    1. 屋企有其他野, 佢可以自己整黎食, 唔駛勉強

      刪除
  4. 咁你要整多d甜包配鹹料, 等某人適應下味覺啦...下次加火腿入去XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 都好主意, 整多D鹹包, 唔鐘意食就唔好食 XD

      刪除
  5. 很喜歡這凅花花做型,今天我也做一個 ^-^

    回覆刪除
  6. 呢啲係港式包,加埋火腿蛋,整俾佢嘆下.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個都唔錯, 整左, 唔鐘意就唔好食 XD

      刪除
  7. 其實我都好古版,甜麵包配甜餡料,鹹麵包配鹹餡料,咁先至舒服。

    回覆刪除
    回覆
    1. 古板無問題, 佢係一邊又話唔啱食, 一邊又食左一半, 呢D人係咪抵打?

      刪除