2015年7月16日 星期四

捐血@法蘭西~~再被拒

兩個月前, 我去了捐血, 結果又是給拒絕。 仍是同一原因: 血紅素不足, 指數更低於11度。 



然而最離譜是, 那位新來的男護士沒有再核實數字, 就給我抽血。 可惜針插入了後, 血仍不流出來。 他努力再找血管, 也找不到, 要找老手來幫忙。 這位老手試了多次, 都沒信心做穿刺, 說我的血管太幼, 怕弄傷我。 她再看看我的資料, 便急忙說我要見醫生。 那時我才知道我的血紅素不足。 那就是說, 即使我捐了血, 也不會給用上。 那位男護士其實對捐血流程所知有多少呢? 我仿似做了實驗品, 給他做穿刺練習。  <( ̄ ﹌  ̄)>

至於為什麼我的血紅素會急降呢?  醫生相信跟我的飯後茶有關。 天氣還未回暖時, 我會喝茶取暖。 喝茶雖然可以幫助消化, 可是飯後來一杯茶,是會降低腸道吸收鐵質, 咖啡亦然。 茶會降低其他食物鐵質吸收率達50%。 所以呢.....我現在飯後只好喝水啦。

24 則留言:

  1. 如果不行就不要勉強,等身體養好再捐。
    以前住澳門時有捐血的習慣,但愈捐愈胖。

    回覆刪除
  2. 血紅素不足,我都試過,所以從來沒考慮捐血.

    回覆刪除
  3. 你有冇時不時去body check??

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 醫生話唔嚴重, 注意飲食就得, 六個月後再睇

      刪除
  5. 我之前都試過係咁
    後來上網知悉
    即使有食肉
    都做不到血紅素
    是因為VIT. C不足
    故此
    每早生果打汁
    讓C+鐵結合
    上次血紅素是12捐得
    你試試
    P.S.
    我飯後從不啡/茶
    只起身飲
    飯後飲加速鈣鐵流失

    回覆刪除
  6. 妳真有心去捐血,
    但要保重身體。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係個句, 無咩幫到人, 呢樣都唔駛成本嘛 ^^

      刪除
  7. 多D食車厘子又或者西蘭花會唔會有幫助?

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該可以, 而且食豆, cereal, 蛋黃都有幫助

      刪除
  8. 不是說飯後喝荼可去油膩的嗎?連鐵也去掉,我也是第一次聰,但也沒聽過天天喝茶的人缺血紅素啊

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前都唔知啦, 上網再睇, 醫生都無呃我呢

      刪除
  9. 我都試過俾個實習醫生係手背拮6次都唔中, 佢講一句: 唔打了, 就想走左去!!! 我同佢講我仲未死, 你咁快當我標本 ? 佢望都敢望.
    依家仲要話醫科跳級讀,真係C得人多.
    飲太多茶, 尤其綠茶, 唔止鐵質流失, 仲會缺鈣引起骨質疏鬆.

    回覆刪除
    回覆
    1. 醫科都可以跳級讀? 唔知中大D高層諗咩
      我而家開始戒茶, 再睇下會唔會好左

      刪除
  10. 講起來好耐冇捐血....標準是12度?

    回覆刪除