2015年7月10日 星期五

牛油蛋糕

是日做了平實、零花巧的牛油蛋糕。 可惜原應是中間分界的蛋糕, 卻變了側分界, 成了最大敗筆。  o(〒﹏〒)o



跟傳統 Quatre-quarts 的食譜比較, 這牛油蛋糕的牛油和糖份量相對少了, 吃起來多了一份安心。  專員一下子就吃了一半, 那可不要再怪我阻礙他的「健身」之路。 ( ̄. ̄)+ …


26 則留言:

  1. 回覆
    1. 佢話係大隻, 唔係肥嘛, 咁就即係健身, 唔係瘦身啦 XD

      刪除
  2. 中間界又好3,7界又好, 最緊要減糖減油, 少左罪惡感又好味先係關健~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 原食譜成170g 牛油, 我驚驚, 少D牛油少D糖, 好好多

      刪除
  3. 側界都一樣咁靚仔,少油糖好好多,日日食都唔怕啦

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 如果照跟, 真係好甜, 我支持唔住

      刪除
  5. 牛油蛋糕正,我要好有牛油味架.

    回覆刪除
  6. 一下子就吃了一半>>>下次要再減油糖。。。

    回覆刪除
  7. 好味呀又香呀!啱哂我喎!

    回覆刪除
  8. 傳統牛油蛋糕喺我至愛♡♡♡
    少牛油及糖亦喺我近年的需要,
    年紀大.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 就算仲後生, 都唔好食咁多牛油+糖 ^^

      刪除
  9. 傳統牛油蛋糕喺我至愛♡♡♡
    少牛油及糖亦喺我近年的需要,
    年紀大.......

    回覆刪除
  10. 傳統牛油蛋糕喺我至愛♡♡♡
    少牛油及糖亦喺我近年的需要,
    年紀大.......

    回覆刪除
  11. 回覆
    1. 有時唔想攪咁多花巧野, 呢D簡單就最啱

      刪除
  12. 切開咗唔覺佢中間定側邊分界啦XXD
    自家製可以減油,健康好多....

    回覆刪除