2014年1月27日 星期一

自製A餐

在香港, 要吃個A餐有何難, 在這裡, 想吃A餐就要靠自己。


以前上法文課之前, 如有時間, 我會去澳洲牛奶公司去吃個餐。 雖然那兒的服務態度九流, 又要用光速來吃完你點的餐, 有時還會坐得背貼背, 但不知人是不是犯賤, 即使是這樣, 我還是要去光顧。 它近來更成了長長龍茶記, 我每次看到那條人龍後, 只好打退堂鼓啦。

題外話, 我見香港報章都有提及法蘭西總統分手事件。 儘管總統先生說是私事私了, 然而這兒電視節目仍會討論到, 由劈腿是私還是公討論到第一人的地位認可, bla bla bla, 現在終於告一段落。 不過我看了新聞提及總統先生所說的, 卻感到有點不是味兒。"Je fais savoir que j'ai mis fin à la vie commune que je partageais avec Valérie Trierweiler" ("I am making it known that I have put an end to my shared life with Valerie Trierweiler" )

為什麼要一直強調"我"呢? 為什麼不可以是"我們"呢?  不可以說成是 "我們一起決定結束這段感情"。 是不是另有所指, 如報導說, VT女士不願放手, 所以他只好揮慧劍斬情絲呢? 雖然我對 VT 女士都沒甚好感, 我卻認為有點風度的男人都不會這樣公開地說吧。



24 則留言:

  1. 唔知VT係唔捨得個人,定係個title呢

    回覆刪除
    回覆
    1. haha, of course, the title la! Who will miss that guy??

      刪除
    2. Agree. This guy, I think, has been fooling around..... If I was her, I would leave him with dignity

      刪除
    3. 我就唔sure啦。佢令我想起倪食家同肥肥人嘅開屏事件,男方冇錢冇titile不務正業,女方咁令揾到錢都唔分手仲閃嫁.......可能真係咁多年感情,真係唔係話走就走,要重新一個人生活要好大勇氣

      刪除
    4. 唯有話感情事, 外人難以明白, 正如VT之前點解會離開丈夫跟三個兒子, 去跟FH一起, 我都一樣不明白呢

      刪除
  2. i think it is not a personal matter. This affair reflect what kind of person he is! Also, France is a catholic country and he has committed adultery!

    回覆刪除
    回覆
    1. It would have been a personal matter if FH had been out of pocket for supporting VT. But the office of this "ex first lady" was maintained with a budget about 20K euros per month... and so how could this be identified as a personal matter?

      刪除
  3. 回覆
    1. B餐?50萬身家加個謝安琪?

      刪除
    2. 哈哈. 我唔明Li J講乜添. 總之我要B餐啦!!

      刪除
    3. 王子呀, 而家香港熱話: 如果A餐是5億身家加個徐濠縈,B餐是50萬身家(or less)加個謝安琪, 你揀邊個?

      刪除
    4. 我想問B餐50萬身家加個謝安琪, 個謝安琪有幾多身家呀? 佢肯唔肯同我兩份洗架?

      刪除
    5. Li J, 原來我整左5億身家加個徐濠縈, 呢個係咪叫"潮餐"?

      刪除
    6. 王子, B餐係雪菜肉絲定沙爹牛米?

      刪除
    7. 我真係out. 好彩我仲知邊個係徐濠縈同謝安琪.
      btw 沙爹牛米外賣唔該.

      刪除
    8. A餐=潮?!真的嗎?!
      A餐=貴,真的!
      A餐有好強嘅破產風險,適合叫嘅人唔多

      刪除
    9. A餐唔係亂叫架, 隨時食窮你呀

      刪除
  4. he is talking about his own life, therefore, he uses ''I'' to present.

    回覆刪除
  5. 澳洲牛奶公司成日要排隊,翠華,太興,美心,大家樂,我全部都啱架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 美心而家差左啦, 大家樂都還OK, 太興而家食個雙拼飯都唔平呀

      刪除
  6. 我呢度無火腿,做唔到A餐呀。。。。要特餐沙爹牛米!!
    總統先生的行為好難叫下一代去好好尊重正確家庭觀念

    回覆刪除
    回覆
    1. aiya, the divorce rate in FR is 60 percent. And i do think that French sleep around easily!

      刪除
    2. 今次就俾大家知佢其實為人如何, 如果話 Sarko 係真小人, 呢位一定係偽君子啦, 我寧願見一個擺明自己係點既人, 好過一個一直掩飾自己既人啦

      刪除