2014年1月29日 星期三

耍太極

這太極 training set 是我在商店 GiFi 見到, 內裡有一張DVD, 一本手冊, 一個小沙球跟一張墊子。 那張墊子看來跟瑜珈墊無兩樣。 坦白講, 我不曉得耍太極要用墊子, 正如做瑜珈不用穿鞋子。 我的印象總是一堆人在公園一角一起耍太極, 也只知道一口訣" 一顆大西瓜,切成兩半,一半分給你,一半分給我"。 想當然, 我也不會買啦。


說起太極, 我認識的太極高手絕對不是張三豐, 而是我以前的上司, 他們最擅長四兩撥千斤, 答了等於沒答, 一身好武功, 絕對是經年累月鍛鍊而成。

同場加映, 米通碗盤正在減價, 可是我也沒大興趣。


還有以銅鑼灣街景作的掛畫, 售價5歐, 倒不如我把自家拍的照片打印出來, 貼在冰箱, 來得划算。

10 則留言:

  1. 我家99是Gifi的fans,想買咩都會去Gifi望下,幸好她沒有買這幅街景,但她好似買了macarons那幅。。。。我反而搵到好平的維尼熊cupcake紙杯,8毫咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鐘意行Gifi, 都好多野睇下, 要搵到好野, 真係需要D時間架, 你個cupcake 紙杯真係好抵呢

      刪除
  2. GiFi 係咪大型生活雜貨店呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. GiFi 都算係雜貨店, 樣樣都有D, 有餐具, 裝飾, 寵物用品都有, 有時都會執到好野架

      刪除
  3. 回覆
    1. 我唔會俾5歐買啦, 可能老外會鐘意啦

      刪除
  4. 回覆
    1. 我都有一套碗加匙呀, 不過真係好少用

      刪除
  5. 銅鑼灣街景畫唔係太差吖.

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家銅鑼灣好似得番藥房同金鋪, 我都係掛住以前仲有大馬騮時既銅鑼灣

      刪除