2014年1月26日 星期日

Chicken Tikka Masala

這個 Chicken Tikka Masala 簡直是白飯良伴。


當然成功之處, 皆因有它。


我先把雞塊醃好, 然後煎至半熟, 再在原鑊爆香洋蔥, 接著下醬料及乳酪跟低脂忌廉, 最後放回雞塊煮熟, 簡單易做 。

J先生曾問過他的印度朋友這個 Chicken Tikka Masala 是怎樣做的。 朋友竟說很複雜, 你們做不來。 我不甘心再搜尋一下這個 Tikka Masala 醬汁的食譜, 看到需要的香料倒真不少。 以前我曾試過為了做一道菜, 買了些調味料回來, 他們的下場大多是擱在廚房一角封了塵。 如只要想偶然試做一次, 我覺得用這個醬料更划算。 我是不是又為我的怠惰和不認真辯護呢? X-p

19 則留言:

  1. 我都會買現成的醬料, 家中人口少, 每次只用些少, 自己整醬料雖然感覺好d, 但太花時間兼好大機會要棄置材料

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都棄置唔少, 好浪費, 不過有時D醬料又好似唔係好對味, 我試過李錦記既麻婆豆腐醬, 好似唔同平時食個隻味

      刪除
  2. 咖哩我都係用現成醬. 冇可能自己溝.

    回覆刪除
  3. Chicken Tikka Masala我都好鍾意! 不過同你一樣都唔會from the scratch自己整, 都係買成成醬料, 响印度鋪買果d香料起碼200g一包, 根本無可能用得哂呢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前試過買左D野, 擺到過期要扔, 真係好浪費

      刪除
  4. 我成日要煮,兩樣都有。不過煮食最緊要啱style同方便自己,好食就得啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果成日都整, 都係自己買材料整會好D既

      刪除
  5. 我都有各種顔色架喱嘅酱包,方便嘛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咖哩醬多數無甩拖, 我試過某D調味醬, 有時會失望呢

      刪除
  6. curry我都係買醬,
    要買堆粉去整實在是太大工程!

    回覆刪除