2014年1月3日 星期五

垃圾分類

剛收到了這個社區今年的垃圾處理的行事曆。 我們要清理家居垃圾, 就要先看行事曆, 而且要做好垃圾分類。 跟香港不一樣, 一般家居垃圾的收集只會每星期進行一次。 為了不要使自家垃圾桶有異味, 又引來蛇蟲鼠蟻, 所以我們都會用水清洗一下鋁罐等廢物, 才會放進垃圾桶。



在香港, 有句宣傳句語「藍廢紙、黃鋁罐、啡膠樽」, 那在我的社區又如何識別廢物分類的箱子?  行事曆上也有溫馨提示。

綠色的: 玻璃類物品, 但不包括放餐具、櫥窗玻璃等物品
黃色的: 紙張跟包裝物品如鋁罐、飲料瓶等, 但不包括膠卷、文件夾及「發泡膠」物品
灰色的: 一般垃圾, 但不包括放電池和電子用品
栗色的: 種植植物的剩餘物

如果要棄置衣服鞋襪, 可以送到指定的收集點, 進行回收。 之前我們有些紙箱要丟掉, 就走到附近的垃圾分類堆放場。 我一走進去, 完全嗅不出垃圾的臭味, 地面也不是濕漉漉的, 出奇地清潔。

以前曾看到些報導, 有些洋垃圾會被假借廢料之名, 送回大陸, 造成污染, 令一些地方的食水都有問題。 我真的希望我這裡的垃圾最後不會也是葬身於那裡啦。

15 則留言:

  1. Déchetteries in FR are not dirty, because we pay a lot of tax!!

    回覆刪除
  2. 有行事曆送咁好,我地淨係包裝物品有時間表,不過要自己mark低

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家睇住辦事, 都係一個幾好既方法

      刪除
  3. 我100%支持回收, 一直身體力行做, 家中垃圾分5類, 紙、膠、鋁(主要貓罐罐)、玻璃、不能回收物品, 所以我家幾日才一小袋垃圾

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家都有3個小垃圾桶做垃圾分類, 主要分膠樽+鋁罐, 仲有紙, 膠樽仲要將個蓋分開, 方便回收

      刪除
  4. 可能我o係城市,街上有垃圾分類箱. 只有紙包飲品盒要自己mark低收集時間.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地大型超市隔離都有, 仲有電池收集架

      刪除
  5. 我呢度都係一星期收垃圾一次. 好彩歐洲天氣乾燥, 像亞洲的潮濕天氣, 實臭c呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果係香港, 一星期只收一次, 屋企一定臭死

      刪除
  6. 我地都行垃圾分類, 每家每戶都派有五個桶自我分門別類。

    回覆刪除
  7. 我哋啲垃圾站都係無味,唔講都唔知係垃圾站。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第一次去時, 都唔覺得係垃圾回收站

      刪除
  8. 我都要靠行事曆做人, 如果唔係miss咗一次廢紙回收就要等下個月

    回覆刪除