2014年1月6日 星期一

為自己的喪禮作準備

就是收到了這張宣傳單張, 我才知道有「喪禮保險」Assurance obsèques 這回事。


跟人壽保險差不多, 每月供款若干, 受益人可以於受保人死後, 在提交死亡證明後48小時內會收到已約定的金額。 年紀愈大, 要繳的保費就愈高。 法國的銀行、保險公司及殯儀服務公司都有這保險服務。

單張上還有兩個喪禮的報價, 如是土葬的話, 要3千多歐元, 如是火葬的話, 就要3千歐元左右, 那還不包括擺放棺木/骨灰的費用等, 所以估計至少要花5千歐元才行。 費用還會不斷上漲。

在法國, 大約有二百萬人已買了這種保險。 已投保的人買這保險的原因, 大都是怕自己身後, 銀行帳號會被凍結, 而親屬要為自己的喪禮作籌備, 可能在財務上造成了點壓力。 J先生朋友的祖父上星期身故,不夠一星期,喪禮就舉行了。 對某些家庭而言,要在一星期一下子要花5千歐元,是會有困難的。 

我跟J先生開玩笑說, 如果他買了這保險, 而有天他「移民」了, 我就把「他」打包在花園,那我就可以袋袋平安啦,呵呵。

16 則留言:

  1. 5千歐相對香港好平呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 5千歐係最低清費, J先生有親人離世, 都用左8千歐

      刪除
  2. i like the idea, give people an option, but i don't think it'd work well for chineses

    回覆刪除
    回覆
    1. 中國人既禁忌啦, 不過預先計劃, 都不失為一件好事

      刪除
  3. 吓?我估香港唔多人會買

    回覆刪除
    回覆
    1. 個概念唔錯架, 不過始終係中國人既禁忌

      刪除
  4. 我理想的喪禮是什麽也不要攪,把我掉入大海就可以了,唔知法例可唔可以咁做呢?

    回覆刪除
  5. 外國對這些很重視架, 跟攪婚禮一樣, 要做得好好睇睇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實香港人都係, 不過我都係鐘意簡簡單單, 唔好攪咁多野

      刪除
  6. 呢度啲殯儀也愈來愈貴,但殯儀保,有錢人不用買,窮人無錢買。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果有D閒錢, 買左都係好既,有個預算, 最緊要要同至親溝通一下,自己想要個點樣既喪禮

      刪除