2014年1月10日 星期五

La figue de Barbarie

我家的仙人掌結了果, 其中一個也熟了, J先生連忙把它割下來。 這是我第一次嚐仙人掌果 (la figue de Barbarie), 果肉清甜, 咬下去時, 還會吃到一些種子。


有調查說, 仙人掌果對身體有益, 可以幫助穩定血糖水平, 控制糖尿病, 甚至說它可以防止糖份轉化成脂肪, 有效對抗膽固醇。果汁可以用來治療燒傷。 仙人掌果會用來製造護膚品, 說是有抗氧化的作用啦。

家中的仙人掌還有兩個快熟的果實, 待它成熟了, 又可以再一嚐它的味道。


18 則留言:

  1. 仙人掌果去地中海同南美時會見好多,超粗生,呢度土超都有,不過我哋唔多鐘意食

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我見有人話一田同城市掃把有得賣呀

      刪除
  3. 你唔講都唔知,仙人掌果係咁嘅樣。

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 我第一次試食咋, 初時都有D猶豫架, 不過食落都OK喎

      刪除
  5. 我食過o既仙人掌果係黃色架. 好好食. 我like.

    回覆刪除
  6. 未吃過, 似唔似火龍果? 有機會一定試下

    回覆刪除
    回覆
    1. 質感有少少似, 不過香港食既火龍果好多時都無味, 泰國食個D甜好多

      刪除
  7. 未食過呀!有機會要試下!

    回覆刪除
  8. 好嘢, 天氣咁凍都種到. 要唔要特別照顧佢架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前有人去香港, 就擺佢地係浴室曬燈, 返黎就擺係窗邊曬下太陽, 又唔駛日日淋水, 都幾粗生架

      刪除
  9. 有抗氧化喎,要食多D la,haha

    回覆刪除