2014年1月25日 星期六

犯罪現場

每逢夜深人靜, 有貓趁著屋主熟睡, 就偷偷潛入廚房, 東竄西跳, 都只為了滿足一下好奇心。 他怎料會留下線索, 屋主不需要 CSI 幫忙, 都知道誰是 prime suspect 啦。


這個 prime suspect 近來少了夜生活, 愛留在我家休息。 值得我欣慰的是, 他少了抓牆和墊子, 亦明白 non 的意思。 他一聽到 non, 就知道要停下來, 然後他會立即逃離現場。

雖然他有時仍會氣得我想吐血, 但當他膩在我身邊時, 我又會忘記他之前的劣行。 我上午時在廚房一角溫習, 又或是準備午餐, 他都會在我腳邊, 又或一旁小睡一會兒。這流浪貓兒是不是已經轉化為家貓呢?

14 則留言:

  1. 看來他已經放下一般流浪貓的防備心和浪子心。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢好鐘意係我地視線範圍瞓覺, 唔知係咪有安全感呢

      刪除
  2. 我同你一樣, 經常被卡樂b激到吐血, 但一陣又原諒佢物的惡行
    想問阿花是自來貓定某人一路養開架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我兩隻貓都係自來架, 阿花就唔知啦, 呢隻黑白小鬼據稱係某鄰居養開, 不過從來唔見佢出來搵貓, 唔知係咪放棄左啦

      刪除
  3. 佢依家揾到頭好住家,應該唔會再流浪啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 有得食, 有人陪玩, 佢應該都幾開心 :-)

      刪除
  4. 回覆
    1. 我已經唔算係啦, 家中某人同某D鄰居日日都放定D貓糧係窗外, 等D無人照顧既貓貓有得食

      刪除
  5. 一樣啦,有時俾佢地激到嘔血,但佢地嗲時又乜都唔記得晒

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢有時睬你都傻, 有時又好似好明你咁喎, 可能係貓既特質

      刪除