2014年1月28日 星期二

自力更生

剛剛看了西洋八卦新聞, 說有靚聲村姑之稱的 Susan Boyle 去申請一份只是時薪£6收銀員工作。 話說她看到她家附近 Ladbrokes櫥窗的招聘廣告, 就走進店內跟經理說要申請當收銀員。經理接受訪問說, 當他們見到 Susan Boyle, 都很是驚訝。 她的鄰居更對記者說, SB 想想要一份工作,好讓她可融入當地社區。


這新聞令我想起前陣子的娛樂新聞, 就是說當過艷星的鄭小姐在麥當勞賣包。 報導中總帶著了輕蔑的態度, 還要翻人家舊帳。 鄭小姐都不在娛樂圈多年了, 就算是在麥記賣包住公屋, 都不是做了什麼傷天害理的事, 而且她也是腳踏實地, 不偷不搶, 不明白為什麼還要報導呢?  不可以讓人家過點平淡的生活嗎?

我明白什麼是跟紅頂白, 一個花甲老翁有幾位太太, 只要他有錢, 報導就來得客客氣氣, 太太小姐們都是名媛, 反之是個窮老頭, 那又會怎樣報導呢?

像 Susan Boyle 去找工作的新聞, 會是說她生活得很謙卑, 還是會說她沒事找事做呢?

16 則留言:

  1. 我都有睇鄭小姐那個報導,呢個世界真係笑貧不笑倡,做麥記又有什麼不可見人嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 人地都已經唔係呢個圈啦, 何必仲寫人地呢? 做麥記, 做7仔, 都係一份工, 佢都係靠自己謀生, 好過好多後生仲做啃老族啦

      刪除
  2. 我沒看這報導, 但在fB讀到記者受責後, 反駁說指責他的人是先歧視艷星這身份, 所以才覺得他的報導有問題, 又說自己就是認為她以前的行為光明正大, 所以現才可以報導出來.-----真是的, 這種詭辯, 實在難為了當事人啊.

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家有D人理曲氣壯, 一口歪理, 鄭小姐都離開左娛樂圈好耐啦, 何必要騷擾人呢? 最驚佢D同事睇完, 唔知會唔會影響佢工作啦

      刪除
  3. 大嬸本身好似智商有問題的。

    回覆刪除
  4. 鄭小姐只係想做番普通人啫,咁都去攪人?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔明點解要報導, 佢自己打工, 有無傷害到人, 我睇完個條片, 仲要揶揄人地, 好令人氣憤

      刪除
  5. 好多人有talent, 但佢本身就無能力去承受因成名而帶來既轉變, 聽聞Susan Boyle屋企人重因財失義而閙翻, 如果佢真係決心去做返一個普通人, 對佢來講絶對係好事.

    生果報呢次真係俾人鬧爆, 人哋腳踏實地去快餐店打工做乜要去搞人? 香港d傳媒既價值觀完全係扭曲, 成日報埋d乜姨太物姨太新聞, 又或者去追訪前記者妹同大劉去福臨門, 前排有政黨話反對同性婚姻係因為要保衛家庭價值, 咁三妻四妾呢d又唔見佢哋出聲?

    回覆刪除
    回覆
    1. 人地唔係偷唔係搶, 靠自己, 有乜野問題, 唔明點解去搞人, 生果報條片仲要揶揄人, 反之跟個有錢人, 就乜野問題都無, 你話呢D價值觀係咪話俾我知, 有錢就成功?

      刪除
  6. 鄭小姐呢單我又唔知添. 得閒要入黎你呢度update一吓.

    回覆刪除
    回覆
    1. 鄭小姐係麥當勞打工, 俾生果報寫出來, 你可以睇下段片, 好令我反感
      https://www.youtube.com/watch?v=ppa3elSkyuo

      刪除
  7. Susan Boyle 花邊新聞啫。佢有合約,點可以去上班呢。鄭小姐是自食其力,我十分欣賞,這記者很不尊重人,賣了兩日新聞都無下文了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 鄭小姐願意面對現實, 去打工, 要有相當勇氣, 就算有D做開管理層, 被裁員之後, 搵唔到野做, 都未必肯去打零工呀, 真係唔係人人可以做到

      刪除
  8. 做麥記好過好多人有手有腳去攞中緩

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係啦, 佢都願意自食其力, 值得欣賞

      刪除