2014年1月20日 星期一

Muffins au Chocolat

這些巧克力瑪芬是為了答謝鄰居幫忙而做的。


事緣於公民課那天, J先生因工作關係, 不能送我到那兒去, 我們便請求鄰居幫忙。 雖然鄰居兩夫婦已退休, 但是要他們大清早起床, 車程還要用上一個小時, 我們初時還怕有點為難, 沒料到他們一口就答應了。 我很慶幸給我在這裡遇到好鄰居, 他們很友善, 又樂於助人。 看了個電視節目 On ne choisit pas ses voisins, 更明白好鄰居難求。

為了不要有閃失, 我這次也是用預拌粉。 是不是個好理由又再作弊呢?  步驟簡單, 只需把預拌粉跟雞蛋及牛油拌勻就可以了。 我也把附有的功克力粒放在麵糊裡。 瑪芬吃起來不太甜, 巧克力也算香濃。


鄰居的小孫女一看到, 就立即幹掉了一個, 看來還不錯吃啦。


20 則留言:

  1. 令令呀,咦...你度公共交通唔方便?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度附近有火車站, 巴士就少見啦, 基本上大家都係有車階級, 因為係必需品

      刪除
  2. 真係唔話得. 下次煮d中式o野報答佢哋.

    回覆刪除
    回覆
    1. 等我再練習下先, 唔好食壞人嘛, 嘻嘻

      刪除
  3. did you pay for petrol?

    回覆刪除
  4. 這個牌子真係幾好架, 我有買佢地的香油, 粉之類。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個牌子D野真係唔錯, 唔會有好多化學野係裡面

      刪除
  5. 咁嘅鄰居真好,乆後整多啲俾佢地食

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地真係好好人, 我地有時焗蛋糕 (唔失手既話), 都會同佢地分享

      刪除
  6. 香港人的自我保護意識太強,不過這也是環境造成

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港人以前好D, 附近街坊大多互相認識, 而家可能隔離住個位姓乜都唔知啦

      刪除
  7. 回覆
    1. 我以前覺得呢個野好老土, 而家反而覺得好啱呀, 鄰居可以守望相助, 真係好緊要

      刪除
  8. 回覆
    1. 我真係要感謝上天對我還不薄, 係呢個地方遇到好人, 佢地都幾睇住我架, 成日幫我呢位新移民

      刪除
  9. 呢個牌子係德國貨, 老牌子呀, 我做蛋糕, 材料必定買佢喇. 這個大師傅預拌粉真係發得好鬼靚呀, 我搵日都偷師用佢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個牌子真係好得, 次次都成功, 無甩拖

      刪除
  10. 回覆
    1. 好鄰居難求, 我都算好幸運, 係呢度既鄰居都真係好好人

      刪除