2014年1月21日 星期二

格子鬆餅

格子鬆餅, 又名窩夫, 英文叫作 waffle, 法文就叫作 gaufre。

這個格子鬆餅模具是家中某人之前在舊貨市場買的。 有天他心血來潮, 把這件玩具翻出來, 說要做格子鬆餅。


他花了一個下午, 不知燒焦了多少塊, 終於做了些樣子不俗的鬆餅。

吃過之後, 我們也來個批評和自我批評, 格子鬆餅牛油味濃, 而且不太甜, 只是略嫌有點硬, 絕對有改善的空間。

19 則留言:

  1. you guys are very french :)

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 某人對整野食有興趣嘛, 不過佢好有自己一套, 所以我好怕佢我整時佢指指點點呀 ^^

      刪除
  3. 濃左個D掉晒啦?濃濃地夠香口ma :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 濃左個D無影相, 唔太燶既我地食左啦 ^^

      刪除
  4. 我倆都鍾意整格仔鬆餅, 德先生灑糖粉食, 我有時搽花生醬煉奶. 你倆喜歡剩食定加料食呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鐘意花生醬牛油, 好港式口味, 佢就同德先生一樣灑糖

      刪除
  5. 個模好得意,好似幾重wor

    回覆刪除
  6. 有改善空間咪好, 可以有藉口練習多d同食多d. :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 要研究下點樣可以無咁硬, 又可以有藉口再食再整

      刪除
  7. 回覆
    1. 我都覺得佢幾靚, 唔係一定方形嘛

      刪除
  8. 心型好靚!我很喜歡這個website, 下次做時看看,我有跟入面做gaufres的方法發起蛋白,會很香軟架
    http://www.papillesetpupilles.fr

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多謝你呀, 我即時上去睇左, 真係好多野睇呀

      刪除