2015年2月11日 星期三

蘋果蛋糕~~輕盈篇

差點忘記還有蘋果存在冰箱, 幸好它還沒變壞。 為了消滅它, 簡單不過的就是做個蘋果蛋糕 。


這次做的蘋果蛋糕, 蘋果跟麵粉的比例是八比一。 我只用了100g 麵粉, 而蘋果則有800g。 至於糖跟牛油的份量也不多, 都是30g而已, 再配上兩隻雞蛋跟牛奶100ml, 就可以了。 把麵糊拌好, 放入蘋果, 倒進蛋糕模, 再把糖灑在上面, 放入已預熱的焗爐焗30分鐘, 表面焗至金黃就可。 一如以往, 我會加入少許肉桂粉來拌勻蘋果, 我愛那份肉桂的香味。

我初時還擔心專員抗拒這甜度相對不高, 又以果肉為主打的蛋糕, 沒想到他很接受, 而且還說它輕盈, 不大甜, 不錯吃呢。

 

 

17 則留言:

  1. 這個 apple cake 在我的 to do list 排緊隊呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個尤其啱上左年紀人食, 我有D街坊, 年紀大左, 吞野有困難, 呢個唔太乾, 佢地就啱食啦

      刪除
  2. 輕盈cake可以放心俾專員食

    回覆刪除
  3. 呢個蛋糕好健康喎,不過如果我整我唔落肉桂呢:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔鐘意就唔好放啦, 最緊要啱自己口味 ^^

      刪除
  4. 請問麵糊裡放蘋果嗎? 還是800g 蘋果都放棵麵糊面?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我將佢同麵糊攪勻, 我有另一食譜, 唔攪勻架, 有興趣可以睇下
      http://fofollehk.blogspot.fr/2014/06/tot-fait-aux-pommes.html

      刪除
  5. 回覆
    1. 呢個肉多過粉, 有D似 stewed fruit, 如果鐘意呢樣, 都幾啱口味

      刪除
  6. 剛剛有兩個蘋果,你個蛋糕食譜真來得合時

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果鐘意果肉為主, 都應該會鐘意

      刪除