2015年2月20日 星期五

La Soirée de l'Amitié Chine-France

我看電視時, 最喜歡在廣告時段不停轉台。 昨晚轉到 TV5 時, 居然看到一男一女在對唱, 而且還是國語, 唱腔挺有點懷舊味道。 原來是  La Soirée de l'Amitié Chine-France, 由 CCTV 跟 TV5 合辦, 慶祝兩個建交五十年。 我看一下表演嘉賓名單, 我認識的只有莫華倫跟 Patrick Bruel。

互聯網圖片
為什麼強國女高音跟歌手的服裝會令我想起小鳳姐?  J先生更笑說, 台上燈光佈置猶如八十年代綜藝節目。 唯一有驚喜的可能是 Patrick Bruel 唱「在那遙遠的地方」。 

互聯網圖片

互聯網圖片


我只看了數分鐘, 又轉回另一頻道, 看新一季的 The Fall。 只怪我為人膚淺, 不懂欣賞這類文藝晚會。

13 則留言:

  1. 回覆
    1. 佢唱緊國語, 頭兩句係在那遙遠的地方, 有個好姑娘

      刪除
  2. 在那遙遠的地方唱得幾好喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. Patrick Bruel 係唱得之人嘛, 佢都有做戲架, 我睇過佢套 Le prenom, 套戲都好睇架

      刪除
  3. 呢啲show係無副作用嘅安眠藥

    回覆刪除
  4. 洋人唱國語歌算唔錯喎 .

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 千年如一日, 可唔可以真係飛甩老土呢

      刪除
  6. Patrick Bruel 好似睇住歌詞拼音咁唱歌喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得佢睇係字幕, 不過佢發音又幾OK喎, 好過我求求其呢 XD

      刪除
  7. 好似有點大陸春晚感覺XXD

    回覆刪除