2015年2月25日 星期三

解禁

去年年中我因血紅素不足, 捐血被拒, 後來更收到了 EFS 的通知, 之後的六個月我不可以捐血。 (´_`) 半年過去了, 我前幾天收到了短訊, 溫馨提示捐血的日子又到了。

我們到了社區會堂時, 已見十多人在排隊。  由排隊至登記, 差不多等了十多分鐘。 之後如往常, 填問卷、見醫生、量血壓。 我要先做血紅素測試, 才決定可不可以捐血, 幸好今次的指數為12.5, 剛好過關。

捐完血拔針時, 護士說, 最少兩小時後, 才可以抽煙、做劇烈運動等。 所以回家後, 我就對專員說, 晚飯後, 我不可以洗碗呢。 `(^▼^)´↑

18 則留言:

  1. 不可以洗碗>> 哈哈,咁要頻頻去捐。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我而家只可以三個月捐一次咋 T-T

      刪除
  2. 改變下diet, 可能有助增加血色素

    回覆刪除
    回覆
    1. 自上次起, 已經食多左含鐵質嘅野

      刪除
  3. 蝕咗呀,你應該話煮晚飯都係劇烈運動嘛,哈哈

    回覆刪除
  4. 洗煲洗鑊真係好劇烈運動喎!

    回覆刪除
  5. 咁可唔可以豁免洗碗一星期XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 最多一日唔可以做劇烈運動咋 T-T

      刪除
  6. 煮飯都係劇烈運動喎,哈哈

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 唔知點解捐完之後, 好眼瞓, 我寧願返屋企食

      刪除