2015年2月2日 星期一

C'est la Chandeleur!!!

今天是 Chandeleur 聖燭節 (英文為 Candlemas)。 法蘭西的傳統會在這天吃 crêpes, 因為 crêpes 的形狀跟顏色像日輪, 象徵光明。

我也做了 crêpes 來應節。 做 crêpes 不難, 有耐性就行。 站在爐前, 把一塊一塊薄薄的 crêpes 煎好, 頗有滿足感。 


我愛 crêpes 配朱古力醬。 說來奇怪, 我喜歡在 pancake 塗花生醬, 卻不大愛吃塗上花生醬的  crêpe。 他們明明是同一家族, 為什麼我會有不同的觀感呢?



專員的  crêpe 比我的豐富十倍, 不但有香蕉作餡料, 還配上雪糕, 完全把發胖一詞拋諸腦後。 O(≧▽≦)O


22 則留言:

  1. 專員的 crêpe 真係好豐富

    回覆刪除
  2. 專員係咪唔易肥型呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係豁出去型, 佢都想係唔易肥型呀 XD

      刪除
  3. I feel in France, all festivals are associated with food. For example, galette des rois, crepes etc.
    There are so many different recipes for crepes. My husband only likes his own recipe, which uses sunflower oil and not butter.

    回覆刪除
    回覆
    1. chacun ses facons e.g. someone puts the beer in her crêpe batter

      刪除
  4. 專員應該仲有好多quota所以唔驚

    回覆刪除
  5. 我只愛朱古力醬。雪糕係另外食嘅!

    回覆刪除
  6. 我心like法式pancake
    哩款整得好靚,
    一定好好味。

    回覆刪除
  7. 我都鍾意專員個份, 節慶美食, 湊熱鬧麻, 最緊要食得暢快.

    回覆刪除
  8. 我度冇特別慶祝喎. 只係傳統,聖誕樹擺到呢日.

    回覆刪除
  9. 我記得你們家有特制朱古力醬啊!來了法國,我們已經沒有再自己整crepe啦,買現成太容易。。。。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有次話買現成返去食, 俾人問我點解要買, 我都識整啦 T-T
      你真好記性, 某人唔 like Nutella, 鐘意自家製呢

      刪除