2015年2月7日 星期六

自己椰撻自己做

難道真的是「賤物鬥窮人」?  從大盜網站買下了這一套十個的撻模, 連郵費也只是美金兩塊而已。 強國競爭力之強, 誰可匹敵?


立即拿來試用, 做了專員喜愛的椰撻。 我把撻皮放在模中推開, 不過做得不大平均, 撻皮入模技術有改進空間。





我現在想多買一套比較大的撻模, 那就可以做我想吃的蛋撻啦。

23 則留言:

  1. 估唔到連郵費去到法蘭西部都咁平, 由落單到收貨要幾耐?

    回覆刪除
  2. 又整d我鍾意嘅野食,引c人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你鐘唔鐘意食蛋撻? 我下次想挑戰呢, 不過我未整過喎 ^^

      刪除
    2. 鍾意燉蛋多過蛋撻,嘻!

      刪除
  3. 樣子好靚 , 我都好鍾意食椰撻 , 但唔識整唯有到餅店買 .

    回覆刪除
  4. 我舊年返香港買左,都是8蚊, 當然是強國貨啦。

    回覆刪除
  5. 整得好靚丫!
    寶哥連外國都可以寄呀?

    回覆刪除
  6. 呢種模真是好平,香港烘焙店也是港幣1.5 一個,買十個以上還有九折,但連郵費去到法蘭西才2美金,也真是太平宜了。

    回覆刪除
  7. 果然係平霸平通全球kakakaka

    回覆刪除