2015年2月22日 星期日

舊物回收

臉書群組有好多種, 有些是時事新聞, 有些是飲食男女, 有些是同鄉會。 我們加入了一個本區居民的群組, 都是交換活動情報, 二手買賣。

有天看到了個 post, 就是一位女士的家中有不再合用 terrines, , 看看有沒有人收留它們。 我們便跟這位女士聯繫, 原來她家在我家不遠。 趁著周末時, 我們就過去了。 這位女士年紀不大, 人很好, 談了幾句, 就把 terrines 給了我們。 

那些 terrines 雖然是二手貨, 不過一點也不殘舊, 只是其中一個大的 terrine 有條刮痕而已。 我們會把大的兩個 terrines 給J 媽媽, 她可以用來做 pâté, 小的我會留著, 看看會不會有天技癢, 跟鄰居學做 pâté。


18 則留言:

  1. Ah Mo,祝您們羊年咩嘢都事事順心和健康開心!

    回覆刪除
  2. 談了幾句, 就把 terrines 給了我們: so, that was 2 hours!? Just joking, but you know what i mean. When my husband said chat with neighbor for 2 mins, it would be 2 hours

    回覆刪除
    回覆
    1. I know what you mean. Luckily she's not that chatty XD

      刪除
  3. 香港不盛行此類二手交換,可能因為地方小,等唔到有心人

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能地方相對大, 我99 同佢個仔連買野個包裝盒都收起, 仲有說明書, 單, etc... 香港人一早扔哂啦

      刪除
  4. 我地最近要咗架餐車呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩! 勁呀! 點解我見唔到呢度有呢

      刪除
  5. 回覆
    1. 我見都有二手群組架, 有D人都問人地要唔要自己D傢俱, 當然要自取啦, 其實真係好環保

      刪除
  6. 非常環保,自己無用,但其他人有用。我都樂意咁做架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地之前有街坊個女搬家, 我地都將D唔要嘅碗碟俾左佢, 橫掂放係度都無用

      刪除
  7. 可以送給別人夠環保,如果就這樣掉了實在可惜呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 好過當垃圾扔左, 有時真係好浪費

      刪除