2015年2月18日 星期三

喜氣洋洋

乙未年的大年初一, 我在此祝每一位羊年行大運, 萬事如意, 身體健康。



昨天看到這相片中的「拜年須知」時 (http://topick.hket.com/article/547223?ref=lf8fc), 我忍不住笑起來。 我對其內容深有同感。 每當拜年時, 總會遇上相同問題: 成績怎樣? 工作如何? 我明白那是開場白, 不過年復一年相同的問題, 又不可以板著臉, 而且有時親友間的暗自較勁, 有時都頗倒胃口, 尤其當有人在自吹自擂。 (ᗒᗩᗕ)՞
(#+_+)




 

27 則留言:

  1. 祝新春愉快,萬事勝意!

    回覆刪除
  2. 恭喜萬事如意!身體健康!
    拜年須知,哈!貼o係大門口?

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝你羊年得意, 身體健康!
      貼係大門口, 都可能當睇唔到呢 XD

      刪除
  3. 新年進步!
    好啱喎,d人年年都問o個d問題

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝你羊年得意, 身體健康!
      呢D問題, 年年都問, 證明大家唔係好了解, 都係門面功夫呢

      刪除
  4. 祝你們新年快樂,心想事成,身體健康,恭喜發財!!!!

    回覆刪除
  5. 祝人貓狗都身體健康、新年快樂

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝你羊年得意, 身體健康!
      汪星人同喵星人都快快樂樂!

      刪除
  6. 恭喜發財 ! 新年進步 !
    祝你們萬事如意 ! 身體健康 !

    回覆刪除
  7. 恭喜發財、身體健康、萬事如意!!

    回覆刪除
  8. 法國人真係好funny,拜年都出須知!anyway,祝你羊年進步,在他鄕一切順利喜樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝你羊年得意, 身體健康!
      呢張須知唔係法國人整架, 應該係台灣人整架呢

      刪除
  9. 新年快樂!
    有冇整餐年三十團年飯?

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝你羊年得意, 身體健康!
      我咩都無整, 今日仲衰, 掃埋地, 好彩我老媽唔係呢度, 唔係我一定被佢開年 XD

      刪除
  10. 放心, 我不會問狗哥一個月賺多少💰

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢呢D才俊, 分分鐘一百幾廿萬上落, 自己有幾錢都唔知啦 XD

      刪除
  11. 祝你日日喜羊羊,全年笑不停!
    拜年須知唔應該淨係新年用,應該全年用,叫MYOB Notice,mind your own business.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝你羊年得意, 身體健康!
      其實問都唔緊要, 最頂唔住真係有D人最鐘意係度自己讚自己, 人人都無佢, 或佢D仔女, 或佢老公/老婆, 咁叻(又或者靚), 除左唯唯諾諾, 仲可以做咩反應呢

      刪除
  12. 回覆
    1. 呢句最啱聽, 承你貴言呀!
      祝你羊年得意, 身體健康!

      刪除
  13. 新年新盼望。祝願法國今年暴力不再,與血腥徹底告別。

    歲次乙未,大吉大利!

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝你羊年行大運! 睇多D好書, 聽多D好歌!!!

      刪除
  14. 原來有這種拜年須知,又幾好喎XXD

    回覆刪除