2015年2月19日 星期四

老外風味

超市近兩星期都有以農曆新年為主題作促銷, 優惠貨品不外乎急凍春卷、炒飯, 即食麵, 又或是調味品如豉油、魚露等。 專員發現了這包調味醬, 就要買回來一試。 我就用了它來炒烏冬。 


炒烏冬的材料有紫油蔥、三色椒跟火腿而已。 至於醬料的味道, 就是甜甜酸酸, 帶點辣味, 至於那甜酸味道, 就是老外喜愛的那種, 我相信你懂的。 專員吃得滋味, 他只嫌辣味不足而已。 至於我呢, 我只想說, 我較喜歡茶記風味, 以老抽來炒烏冬的那種味道。


19 則留言:

  1. 回覆
    1. 之前街坊探親, 經過陳記, 幫我地入貨架 XD

      刪除
  2. 我都係喜歡用豉油炒,你用醬炒得好靚。

    回覆刪除
  3. 恭喜發財!間中我都買呢d試吓係乜味.

    回覆刪除
  4. 祝你們羊年心想事成!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝你羊年行大運, 樣樣稱心滿意

      刪除
  5. 我都係鍾意豉油老抽來炒烏冬多d..

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係鐘意豉油老抽多D, 呢個醬啱西人多D

      刪除
  6. 咁下次要買定支鼓油啦^^

    回覆刪除