2015年2月9日 星期一

La Grande Aventure de Maya l’abeille

卡通 La Grande Aventure de Maya l’abeille (蜜蜂 Maya 大冒險) 剛上映,  分別有 3D 及 2D 版本。 電視時有宣傳訪問, 歌手 Jenifer 為主角 Maya 配音, 看她要提高聲線來發娃娃音, 我可替她辛苦啦, 不禁要問為什麼不找個小演員來配音。



為什麼說起這卡通呢? 就是因為我的老人痴呆症又發作。 話說當我看到它的預告時, 好像似曾相識, 像在老家看過這卡通, 而且是日本出品, 可是我印象中的蜜蜂又沒那麼圓潤。 

大家可有印象呢? 

13 則留言:

  1. 回覆
    1. 我又好似睇過咁囉, 但印象又唔深刻喎
      完全唔可以係腦度搵番個 file

      刪除
    2. 不過呢個卡通又真係有D熟口面。

      刪除
  2. 卡通「蜜蜂歷險記」原名「みつばちマーヤの冒険」,1975年4月1日至1976年4月20日在日本首播,共52集.
    https://www.youtube.com/watch?v=fhAbLGKmdkU

    回覆刪除
    回覆
    1. 我要強調係我好細好細好細個時睇過,乜都唔記得架喇e+

      刪除
    2. 王子, 你應該話, 你係細好細好細個時睇過睇重播又重播, 乜都唔記得架喇e+ XD

      刪除
  3. 小蜜蜂卡通我都睇過,都係唔記得個名囉!

    回覆刪除
  4. Luca老豆話Maya l'abeille係佢地細個時成日睇,但我未睇過呀。。。

    回覆刪除