2015年2月13日 星期五

早餐之選 ~~ Raisin scones

六時還不到, 我家少爺就把我吵醒了, 因為他要出外晨運。 躺在床上, 我怎樣也不重新入睡, 那就乖乖起床, 做個我喜愛的早餐。

天還未亮, 我便摸黑來搓粉團, 來做 raisin scones, 其實我是不是傻了?  (→_→) 在把牛油切成小顆粒時,  狗哥就已跑過來, 證明他的嗅覺一點也沒退化。

一小時不到, 就有新鮮出爐的 raisin scones。 我不愛給 scones 塗果醬, 只愛牛油跟忌廉, 再來一杯黑咖啡, 好讓我一整天都充滿元氣。


 
 

22 則留言:

  1. tu fais une sieste? :)
    Do you prepare anything for chinese new year? :)

    回覆刪除
    回覆
    1. une sieste? ca depend ^^
      I have nothing to prepare for CNY

      刪除
  2. scones,我都鍾意食, 你做的升的很高呀!

    回覆刪除
  3. 真喺辛苦,
    不過喺幸福的*^O^*
    我都愛食哩款餅,
    但無人識整(>_<)

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 食完更有, 唔係對付唔到兩位喵星人, 而家日日打架

      刪除
  5. 我的至愛, 多數外購, 一人吃不了多, 但每次整幾個又太煩

    回覆刪除
    回覆
    1. 個時仲未學識整, 我試過係呢度買外賣, 一件2歐, 更加要下定決心學 ^^

      刪除
  6. 呢個好易整,但又系怕一次整太多,食唔停

    回覆刪除
    回覆
    1. 初時我唔識, 以為好難架, 原來都算簡單, 唔係出去買, 2歐一個, 我會好肉赤 XD

      刪除