2015年2月16日 星期一

情。色。

年輕的鄰居太太們都在臉書留言, 說一定要看 Fifty Shades of Grey, 難怪它會在情人節週末賣個滿堂紅。 我沒看過小說, 對這電影也沒有多大興趣。 


剛過去的週末, 我看了在 Paris Première 播放的 L'âge d'or du X français, 它是有關法國七、八十年代情色電影發展的紀錄片。 這紀錄片在晚上十時多播放, 內有裸露鏡頭, 他們也不會遮掩。 其實半夜時份, 有些免費電視頻道也有播放情色電影, 女角三點盡露。 我有次就看了他們的經典 Emmanuelle。 這電影的意識很大膽。 有天跟鄰居退休太太說起, 她對我說, 這電影當年大賣, 可能對那時的觀眾來說, 很有新鮮感。 而且電影改編自小說, 作者是法籍泰國人 Marayat Andriane, 她丈夫是法國外交官 Louis-Jacques Rollet-Andriane。 然而當年有人質疑小說是她丈夫寫的。 


還記得明珠台因未有刪去 Titanic 裡 Kate Winslet 的露點鏡頭, 就接到投訴啦。  在老家, 三級電影要在電視播放, 當然不會是原汁原味, 裸露一定全要刪剪, 否則不給投訴才怪呢。

10 則留言:

  1. Fifty Shades of Grey 本書我有睇, 情節描述得好仔細。朋友前晚睇完,評語是,做完都唔知套戲做完, 無劇情!

    回覆刪除
  2. 呢度媒體日日都講 Fifty Shades of Grey

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度都有講, 我D街坊太太都話要睇, 有人仲話男主角好得, 但係點解我唔覺呢

      刪除
  3. D人個個讚個男主角靚仔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有位街坊阿太都咁講, 不過我又唔覺呢

      刪除
  4. 始終文化有差異,尺度不一樣

    回覆刪除
    回覆
    1. 文代真係有差異, 佢地D女星裸露真係平常事, 我都睇過 Vanessa Paradis 露點, 從來唔會有人當佢係脫星

      刪除
  5. 有時唔洗等到半夜,星期日晚的grosland都有好多兒童不宜,我老公話依家已經少左好多,以前仲多

    回覆刪除
    回覆
    1. 我問過, 佢地覺得細路睇左, 都無咩問題, 換著係香港, 唔俾人投訃就奇啦

      刪除