2015年2月26日 星期四

頹飯百分百

居然給我在超市遇見它。


它名為 Délice de jambon, 包裝上的樣子就是午餐肉的模樣, 二話不說, 立即買回家一試。 我已差不多兩年沒有吃過, 所以哪管它高鈉高脂呢。

來個頹飯當午餐, 亮點是甜豉油。 雖然三花不及我愛吃的白豬仔, 但總算 better than none。 

20 則留言:

  1. 我覺得三花都幾鹹, 我同你一樣, 如果要食, 鍾意白豬仔

    回覆刪除
    回覆
    1. 我嫌三花太稔, 我好鐘意食到煎到脆咁架

      刪除
  2. 回覆
    1. 我以前開OT叫外賣, 諗唔到食咩先食佢 XD

      刪除
  3. 呢個牌子我度冇,佢係我去開德國要入嘅貨。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係偶然見到咋, 之前一直都唔見, 所以即買

      刪除
  4. 白豬仔,我剩係食佢咋!不過近年少食喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前打風必備, 而家都打風都唔駛入定貨啦

      刪除
  5. 這個我地都有,不過同你一樣,覺得好淋,唔啱我。我通常食 spam,但真的一年食唔到兩罐。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地食完呢次之後, 過左口癮, 短期唔會再買住啦

      刪除
  6. 回覆
    1. 其實高鹽高脂, 唔多健康架, 偶然食下就OK

      刪除
  7. 依家多在一個選擇,天壇牌,有隻豬仔著住紅肚兜,也是火腿午餐肉,也不錯,如你見到可試一下

    回覆刪除