2015年5月3日 星期日

懶人恩物

這個充滿懷舊味的玻璃小人煲是我從舊貨市場找到的。 那個茶色總叫我想起遠古年代到豉油西餐廳吃到的學生餐。


這個小鍋成了我的新寵兒, 平時用它來煮汁、做蛋漿等, 拿個湯匙不停攪動, 完全不用顧忌會刮花底部, 適合粗手粗腳的我。  (≧◡≦)

當準備一人午餐時, 我只要用它來煮熱湯或是湯麵, 之後還可直接享用, 更不用再多洗一個碗, 那還不是懶人恩物。 



28 則留言:

  1. 我大部分時間也是一人用餐, 同你一樣, 一煲煮、吃, 洗少d碗碟, 又環保

    回覆刪除
    回覆
    1. 一個人食, 我以簡單快捷為主, 唔好攪咁多野, 一煲過, 唔駛煩 XD

      刪除
  2. 細既source pan真係超好用, 整少少野, 一煲過, 乾手淨腳.

    回覆刪除
  3. 玻璃廚具我好少買,我怕會痴底

    回覆刪除
  4. 玻璃廚具我硬係覺得好易爆。

    回覆刪除
  5. 以前興過用玻璃煲具架,從玻璃外可以看到內裡盛物,唔錯喎。
    明火和陶瓷炉適用,電炉不適用,對嗎?

    回覆刪除
  6. 方便使用洗少啲碗 , 一流呀 !

    回覆刪除
  7. 呢個懶人恩物,係好環保添。

    回覆刪除
  8. 我用這種玻璃煲來做麵包發酵、打蛋白,堅好用

    回覆刪除
  9. 我曾經有一套三個煲,依家剩下一個中型的,已經是古董了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好耐之前興過, 我有街坊都仲有成套用緊

      刪除
  10. 完全唔駛擔心刮花最好

    回覆刪除
  11. 茶色煲我想起我媽媽最愛康寧煲呢

    回覆刪除