2015年5月5日 星期二

萬變不離其宗

原本想做 pain suisse, 做餡料時才發現朱古力粒的存貨量不足, 唯有改變策略, 重複自己, 做了這個 Chinois à la crème pâtissière et aux raisins。





我的烘焙經驗尚淺, 卻發現做此類甜麵包, 基本麵團大致上分別不大, 只是餡料不同而已。 Pain suisse 就是奶黃加上朱古力粒, 再切成長條狀。  我這個 Chinois 就是奶黃配提子乾, 捲成蝸牛狀, 再放入蛋糕模烤焗。 反之沒有奶黃而只有提子乾的就是 Petits pains aux raisins。 

只需改變一下餡料, 再給個新名字, 又成了另一款麵包, 實在是
變化多端。


22 則留言:

  1. 我包麵粉仲有剩, 整呢個都好, 不過都係打算捲入鹹料.

    回覆刪除
    回覆
    1. chelsea bun就係捲入好多提子乾, 莓果類既乾果, 再加勁多黑糖牛油..

      刪除
    2. 個包基本一樣, 只係D餡唔同

      刪除
  2. 我今日都整咗卷卷,不過係另一口味

    回覆刪除
  3. 又當早餐食?狗哥一定旁邊睇實!哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你點知呀? 有人一朝就食左一半 XD

      刪除
  4. 一個甜麵糰真可以做出好多種口味.

    回覆刪除
  5. 這個我成日在超市買,不過英國貨特別甜。

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 我就鹹甜都鐘意, 我家有人就鐘意甜嘅多好多 XD

      刪除
  7. 我懶,嚟左咁耐未整過包,只整pizza

    回覆刪除
    回覆
    1. 你有兩個寶貝照顧, 又有手作, 好忙架, 邊係懶呢

      刪除