2015年5月1日 星期五

Bonne Fête du Travail!

跟香港一樣, 五一勞動節在法國也是法定假期。 這天正值星期五, 好些人都會連著休假。 幾家鄰居也趁著學校假期, 一家大小南下渡假啦。 小社區更顯寧靜。

昨天去了超市買東西, 收銀小姐在我們離去前, 給了一小束鈴蘭 muguet。 鈴蘭意為 retour de bonheur, 會帶來幸運, 所以大家會在五月一日這天買鈴蘭, 又或互贈鈴蘭。  


一家超市都會花小心思來取悅顧客, 不知道老家的超市會不會在大年初一送上大桔呢?


23 則留言:

  1. 乜咁好架有花. 我度只係減價咋.

    回覆刪除
  2. many public holidays in France in may.

    回覆刪除
  3. 鈴蘭花型嬌小可愛, 好靚.
    你想家鄉送桔,咁一定會係羊毛出在羊身上.

    回覆刪除
  4. 我度超市久不久都有小禮物送架

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度好少架, 最多都係買2送1優惠咋

      刪除
  5. 英國無5。1假放,不過五月的第一和第四個星期一就放公眾假期。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地5月有四日假期, 1號, 8號, 14同25號都係

      刪除
  6. 鈴蘭於5月開花, 幾靚架, 你可以在花園種, 佢會愈生愈多, 依家我花園有好多, 不過, 佢含毒性架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我園藝野, 我唔識呢, 我家某人話要小心個D種子, 我唔知係咪呢 XD

      刪除
  7. 鈴蘭好嬌小可愛!我鍾意鈴形花嘅。

    回覆刪除
  8. 在香港,衹有母親節會在街上、某些食肆派康乃馨給媽媽輩

    回覆刪除
  9. 鈴蘭好靚呀~~~來到香港就好快掛

    回覆刪除
    回覆
    1. 我對種植呢類, 簡直可以以殺手自居 XD

      刪除
  10. 香港衹係放假 , 其他咩都冇的 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港放假有街行, 呢度呢...靜英英

      刪除
  11. 香港的超級市場就只懂送印花XXXD

    回覆刪除