2015年5月6日 星期三

旺旺

經過散貨場, 竟給我找到了它: 旺旺仙貝。 


一包旺旺只是 €0.49, 皆因快要成了過期貨, 所以我也只買了一包回家而已。  人就是奇怪, 我在老家時已沒吃旺旺很久了, 在這見到它時, 就想再嚐它呢。

不知道這裡有多少人會明白它的意思呢?   真的會有人買嗎?  我很想知道它的銷情如何。 (¬‿¬ )



30 則留言:

  1. 你鐘意食呢隻野 ? 我都好似食過唔過5片.
    呢個係以前網上既圖案 , 唔止呢句架, 有好多, 睇下都幾過癮.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我係香港又唔會食喎, 係呢度, 好似好耐無見, 點都要食下咁囉

      刪除
  2. 回覆
    1. 我係香港都無點食, 咁啱難得見到, 就捧場

      刪除
  3. 旺旺...好香脆, 不過, 我都怕熱氣, 生痱滋呀

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 又唔算係, 佢係專賣季尾貨, 同埋咩都有, 期期都唔同架

      刪除
  5. 呢隻係咪甜㗎?我只愛鹹嗰隻。

    回覆刪除
  6. 我也喜歡旺旺,但也如多年無吃過了

    回覆刪除
  7. 係國貨散貨場?我見到都一定會買,哈哈哈!反而以前在老家,真係食唔多好多次,我鍾意再熱氣D的燒米餅呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個散貨場, 咩都有, 大部份係 made in China 啦, 期期唔同, 有時都有驚喜架

      刪除
  8. 我鐘意食旺旺雪飯,甜甜的!

    回覆刪除
  9. 我的同事很喜歡買它來做活動的禮貌, 愛它又平又大包. 前兩天才有學生在差不多落堂時偷吃旺旺, 給我罰他在黑板抄校規.(一次啫, 他自己給我罰了還在笑.)

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解揀旺旺黎偷食, 食到索索聲架喎, 點會發現唔到 XD
      當年我同學仔都係偷食糖, 話梅個D, 啜啜下唔多覺 ^^

      刪除
  10. 雪餅又甜又鹹,都係鍾意旺旺多D。

    回覆刪除