2015年5月10日 星期日

Poulet rôti en cocotte 鑄鐵鍋烤雞

這道烤雞由專員主理, 我只是一名砧板兼執碼, 負責洗切, 把材料準備好, 好讓專員就位, 一顯身手。


Poulet rôti en cocotte 其實就是利用鑄鐵鍋來做烤雞。 以此方法來烤焗肉類在這裡都很普遍。 我先以鹽和黑胡椒塗好雞身及內腔, 之後放入一個小洋蔥在雞內腔, 醃肉半小時。  專員就以無鹽牛油來煎上色, 再加入香草、洋蔥、紅蘿蔔和薯仔, 最後倒入上湯。  接著給鑄鐵鍋蓋上蓋子, 將整鍋放入已預熱至220C 的焗爐烤焗, 要烤上一個半小時, 其間也要給它翻翻身。 



用鑄鐵鍋做出來的烤雞的雞肉嫩滑多汁, 而且薯仔和紅蘿蔔也煮得軟爛, 還吸收了湯汁精華,  我跟專員都後悔沒有多放點薯仔呢。


16 則留言:

  1. 係唔係連鷄胸都滑到似鷄脾呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地分工架, 我專食腳脾, 有人專食雞胸, 不過佢話都好滑喎

      刪除
  2. 冇用特別香料,原汁原味.

    回覆刪除
  3. 上蓋悶焗,想吓都知道入味肉多汁。
    兩小囗分工合作,好成功呢。

    回覆刪除
  4. 專員醒喎,除了識食仲識煮呢

    回覆刪除
  5. 專員真係食神兼廚神,睇見隻烤雞我都想食囉!

    回覆刪除
  6. 鐵煲足以鎖住肉汁, 下次再塞隻檸檬入去.

    回覆刪除