2015年5月29日 星期五

夢中見

少爺居然在我夢中出現, 可見我有多想著他呢。



幫忙照顧他跟 Rouquin 的鄰居說, 他倆除了第一天外出之外, 接著就不想出外走走。 他們是怕給關在外頭嗎? 不用擔心, 多等一、兩天, 我們就會回來啦。

專員問我, 要是我們回香港的話, 那怎麼辦。 我到時或會牽腸掛肚, 可不敢想像呢。

20 則留言:

  1. 回香佢會唔會揾過頭住家架?

    回覆刪除
  2. 要為牠們準備多一點食物呢

    回覆刪除
  3. 回香港的話都一頭半個月,真係唔知回算,可能會老佬^^

    回覆刪除
  4. 專員留守不回香, 負責拍錄牠們的相片和片段, whatsapp 給你啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都叫佢唔好去香港, 不過佢阿芝阿佐呢

      刪除
  5. 好似我樓下鄰居咁, 養左隻poodle,邊度都唔使去..

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過我再唔返下去, 我老媽會詐我型呢

      刪除
  6. 養小動物就有這個煩惱.

    回覆刪除
  7. 所以現在我都不敢遠遊,拜托好友照頠三幾天就可以時間太長就不成了

    回覆刪除