2015年5月13日 星期三

節約用水

收到了一年一度的水費單, 一看本年的用水量, 我很雀躍, 因為證明了我家慳水大成功。


話說去年的水費單顯示我家的用水量急升超過一倍, 那時我還是剛過來, 沒可能在短短半年就急劇增加吧。 起初我們還以為來找水錶的人弄錯了, 再看看水錶, 發現數字相符, 東翻西找之後, 終於發現了洗手間有漏水問題, 自然就是由專員把它修好。

水費單有個用水小知識: 一個四人家庭平均用水120立方米, 即一天一歐元。 我這二人之家今年的用水量也是67立方米, 看來頗合理。 一次浸浴會用掉大約一百至一百五十公升水, 至於淋浴呢, 就跟洗衣差不多, 大概是六十至九十公升用水啦。 而當我們沖厠, 便會花掉十至十二公升水啦。



19 則留言:

  1. 好叻喎,夠環保又省錢
    一年先交費1次,好似等慳水成績表咁樣^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度水費似預繳稅, 例如2015年, 會估你用幾多, 成年俾幾多, 之後個個月係户口扣錢, 出年就再睇係咪要多除少補

      刪除
  2. 不是平方米(for area), 是立方米(for volume)
    我家(2人)一年用72立方米

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀, 我改番啦
      二人家庭一年72立方米, 我都覺得正常, 我做過測試, 黎度通常都會用到80左右, 上次我地只係半年就話用成60, 好唔正常呢

      刪除
  3. 我對用水量真係冇概念,只係睇錢咋.

    回覆刪除
  4. 我各方面都可以慳,水,在我家很難慳 ££。一來老DAD花園用水多,而我又好鍾意 bath。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地裝左個雨水收集器, 雨水可以用黎淋花, 都算環保架
      有D呢D收集器, 仲可以安裝好, 用埋黎沖厠

      刪除
  5. 你唔只係二人之家喎,仲要同狗哥和少爷佢地沖涼呢^^

    回覆刪除
  6. 節約用水,而且要動吓腦筋,大家都有益。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地淋花已經用雨水, 洗衫就要儲夠開機, 環保嘛

      刪除
  7. 廁所水都是食水嗎? 咁德國都一樣? 拔, 我去好多次廁所架, 未沖走了好多€

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該同德國一樣啦, 我都係成日要去厠所, 都沖左唔少錢

      刪除