2015年5月18日 星期一

生命力

不出專員所料, 最具生命力的仍是火箭菜, 由放下種子到有收成, 不用細心打理, 味道比從超市買回來的更濃。 


薄荷葉也長得茂盛, 只是萵苣的幼苗都給鼻涕蟲吃了一大半, 用了土法啤酒治蟲都不行, 專員氣個半死。 今年的鼻涕蟲比去年的厲害, 我們又不想用化學品來個殺牠死, 又要想想辦法啦。


鄰居送了這盆百里香給我們, 我喜歡用手指頭擦葉子, 再聞那陣香氣。 



前兩天, 我們又收到了鄉公所的溫韾提示, 提醒居民做園藝, 又或是在家修修補補也好, 只可以在星期一至五, 上午八時至十二時及下午一時半至七時半, 星期六就是上午九時至十二時及下午二時至七時進行。 星期日及公眾假期, 都不可以動工。 看來是有人又不守規矩, 給人投訴的結果了。


25 則留言:

  1. 要限時園藝、修補,點解?噪音?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為佢地會出動剪草機, 真係幾嘈架

      刪除
  2. 我都想種火箭菜,但係香港只可用花盆種,唔知得唔得呢?

    回覆刪除
  3. 星期日及公眾假期不可以動工!咁得意嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 怕噪音嘛, 剪草, 用電鑽, 都幾嘈架

      刪除
  4. 我地都有盤薄荷,真係生得最靚又最唔洗理,basil都可以,不過persil變黃,點算?

    回覆刪除
  5. 自家做園藝原來也有時間限制?!!@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地有重型武器: 剪草機嘛, 好嘈架

      刪除
  6. 香港裝修工程也有時間限制

    回覆刪除
  7. 做園藝都要限時?
    係咪有人劈樹,機械聲好嘈?

    回覆刪除
    回覆
    1. 架剪草機好嘈架, 專員剪草會戴護耳架

      刪除
  8. 我老DAD肯定會是最唔守規矩果個人,佢唔理人,星期日都照開機,打泥土,要我成日提著佢,星期日唔可以嘈。我地年年都種唔到 rocket, 今年再買來三包種子,再試。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老爸以前都係, 鐘意幾時整屋就幾時整, 而家無體力, 做唔到啦

      刪除
  9. 我們都有嘈音管制。所以我倆剪草剪蘺芭多數星期六做,星期日及假期,就做啲不用機器的工作,除雜草…等。
    我最喜歡百里香,煮餸好香。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都係會淋花, 拔雜草, 重型武器要收埋

      刪除
  10. 薄荷真的太粗生,我住15樓,窗台年初時種了一盤,三兩個月下來,開枝散葉太勵害,頂不順,掉了 :p

    回覆刪除
  11. 記得以前係撒鹽, 可以趕走鼻涕蟲.薑粉都得, 你試下.

    回覆刪除