2015年5月20日 星期三

Natural Born Hunters

天氣好, 陽光普照, 又是貓兒捕獵好時節。

我們這陣子在花園發現了好幾隻已死去的米奇, 但驚嚇程度仍不及此。 當時我們正在客廳, 忽然聽見鳥的尖叫聲從花園傳過來, 轉頭一看,  少爺正含著一隻翠兒, 想帶回屋內, 幸好給我們發現了, 連忙把他捉住, 要他鬆開口。 專員看到翠兒的頭已破, 返魂無術。唉!

嚇破膽之事又何只發生一次, 少爺在同一天帶來了另一隻翠兒。 我趕快用零食來分散他的注意力, 翠兒已臥在地上, 動也不動。 少爺吃完了零食, 本想回頭再找翠兒, 不過卻給我們困在屋內。 我們讓少爺冷靜下來之後, 再想看看翠兒的情況時, 發現牠已不見了。  我在想: 是翠兒裝死來逃過一劫? 還是給其他貓兒帶走了? 我真的希望是前者啦。  






25 則留言:

  1. 我也聽聞貓捕雀的案件,很無奈,我們沒辦法阻止。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地天性如此, 不過好奇怪, 佢地又鐘意痴人, 佢地瞓時, 望住佢地, 完全想像唔到之前會咁

      刪除
  2. 貓喺天生野性難馴,
    唔同狗狗可以訓練,
    外國屋舍有多地方活動,貓兒可以四圍走
    香港地方細..足不出戶,唉....無哩啲問題(><)

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度貓貓多數都係放養, 好自由架, 不過都會有問題, 如我鄰居嘅愛貓, 就俾車撞倒, 好彩而家叫好番咋

      刪除
  3. 貓喺天生野性難馴,
    唔同狗狗可以訓練,
    外國屋舍有多地方活動,貓兒可以四圍走
    香港地方細..足不出戶,唉....無哩啲問題(><)

    回覆刪除
  4. 帶翠兒回家當玩具,一飛就咬.....好好玩呀
    不過你就驚D囉

    回覆刪除
  5. 俾d假翠兒㑌地玩得嗎?

    回覆刪除
  6. 如果卡樂b生活在郊外, 同少爺一樣有殺傷力

    回覆刪除
  7. 寧願佢帶翠兒都好過米奇.

    回覆刪除