2015年5月7日 星期四

購物頻道

好幾家電視台在早上都會搖身一變, 成了購物頻道。 產品離不開減肥、塑身內衣、護膚、廚具、各式家居用品, 應有盡有。

我間中都會看看, 最喜歡看主持人如何自吹自擂, 把產品說得是「天上有、地下無」。 有次看他們介紹去皺霜, 還有示範。 他們當然是啦啦誇啦啦, 還說只要一塗在有皺紋位置, 皺紋立刻消失。 要是那麼有效, 女星們就不用去注射 Botox , 又或是拉面皮呢。

最近 TF1 和 M6 的購物頻道都大力推介這部派機四合一, 集多功能於一身: 既可做蘋果派, 又可以做 quiche, 更可以用來煎炒, 携帶方便, 出外旅行, 比焗爐更好用, 絕對是一機傍身, 世界通行。 (⌒‿⌒)  優惠價為70歐元。 




你會有興趣嗎?  


22 則留言:

  1. 回覆
    1. 我見亞馬遜都有架, 平DD呢
      如果屋企無焗爐之類, 用佢都OK, 仲話可以整 muffin 添

      刪除
  2. 好神奇,可以做咁多野!

    回覆刪除
  3. 連個蓋都煮得真係幾方便

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得屋企無焗爐, 可以諗下, 唔係可能用幾次, 就放埋一邊

      刪除
  4. 回覆
    1. 王子上亞馬遜睇下啦, 有D仲平呢

      刪除
  5. 我有興趣想買個可換模既格仔餅機。

    回覆刪除
  6. 我見韓國流行咗好耐,不過吸引唔到我呀

    回覆刪除
  7. 有興趣,但唔會買..................C9仔性格

    回覆刪除
  8. 個煎盤可以取出清洗嗎?

    回覆刪除
  9. 出外旅遊都要帶埋個焗爐,前世未做夠咩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地會去 camping 嘛, 坐 caravan 又或者住 mobile home, 所以用黎整野食囉

      刪除