2015年5月15日 星期五

春光乍洩

作為本年康城的評審之一, 法蘭西人最喜愛的女演員 Sophie Marceau 當然有份兒踏上紅地氈啦。 誰知道繼零五年露點之後, 她又再次走光。
  
從正面看, 她露出修長美腿, 性感非常。 

互聯網圖片

 不過當她要踏上那廿四級樓梯, 就出事了。 

互聯網圖片

互聯網圖片

她是我喜愛的演員之一, 還記得 Braveheart 中的她美得不得了。 不過我也沒想到性感如她, 會選擇此平實的款式。

不曉得十年後, 如果她再現康城, 會不會又再次春光乍洩呢?


24 則留言:

  1. 有心鋪排,就好心落足d本錢啦.咁樣唔露好過.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度有人都咁講, 話佢入行三十年(老江湖?), 無可能犯呢D錯喎

      刪除
  2. wonder what the brand of the culotte is? ;)

    回覆刪除
  3. 條裙咁靚但係條底好亞婆feel喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,肉色喎,不過未到亞婆level,亞婆果d高腰啲架

      刪除
    2. 阿婆個款應該似IQ博士草菇個種喎

      刪除
    3. 可能佢著白色, 如果著肉色, 唔會現掛

      刪除
  4. 我都好喜歡 Sophie, 都睇過佢幾套戲。 有演技是實力派。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢仲一直不停拍緊戲, 好難得啦

      刪除
  5. 佢經常都乍洩,我諗佢或法國人都比較開放,唔介意!

    回覆刪除
  6. 相比上次露點,今次只係露低,係好少事啫XXD

    回覆刪除
  7. 特登。。。。我覺得。。。哈哈

    回覆刪除