2015年5月22日 星期五

特別嘉賓

趁著我開門倒垃圾之際, 貓霸王三毛大搖大擺走進我家。 


他的確很有氣勢, 有他在, 流浪貓都敬畏三分, 秩序井然。 他究竟是班長/風紀, 慈母, 還是惡勢力呢?  (¬ ¬)

可惜他這天在我家做了壞事, 居然敢在我家撒尿!!! 是為了宣示主權嗎? 氣得我立即把他轟出屋外。 

 

25 則留言:

  1. 哈哈佢想霸地盆,撒尿為記.

    回覆刪除
  2. 佢擺到明想霸地盤啦, 你真係要俾D七彩顏色佢睇.

    回覆刪除
  3. 自出自入......佢係咪想長住你家霸地盤呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 隔離鄰居已經認頭, 我唔想又俾人話偷貓

      刪除
  4. 女皇出巡,提醒其他貓醒定啲呀

    回覆刪除
  5. 你轟牠出屋外,牠看似受創了,擺出求饒的樣子。

    回覆刪除
  6. he looks sad
    may be he wants to stay at your home

    回覆刪除
    回覆
    1. 隔離鄰居已經認頭, 叫佢唔好係度住, 會傷感情

      刪除
  7. 三毛混圓粗壯,像個肉球,此等體格,合練南拳,如洪拳那類,腰沉馬穩,橋手剛勁,大開大合。看最頂一張相,眼神架勢隱然有名家風範,不是嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢一個眼神, 其他貓都退避三舍, 佢開餐時, 千祈唔好打攪佢, 後果自負

      刪除
  8. 哈哈哈,你才是惡勢力,維持家裡秩序果個

    回覆刪除
  9. 哈哈哈...佢以為間屋係佢架
    不過俾妳趕出左好橙喎:p

    回覆刪除
  10. 以後唔畀佢入屋啦咁曳曳豬.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 平時佢都係巡一圈就走, 今次真係好曳

      刪除
  11. 嘩入你屋企仲夠膽放一把尿 , 真係太不識禮儀 , 被趕出去活該 .

    回覆刪除