2015年5月16日 星期六

Saupiquet de jambon 辣汁焗火腿 ~~ 附食譜

有天看 France 3 的 Les carnets de Julie 介紹位於 Bourgogne 的 Le Morvan, 專員看了當中示範的 Saupiquet de jambon, 就想一試, 見做法不難, 步驟又少, 那就做做看吧。



 材料:  (4人份)

Jambon blanc (Cooked Ham 厚度1cm)....8片
紅蔥頭.......................................................4個
牛油.......................................................25g
茄膏.......................................................70g
白酒.......................................................200ml
Crème fraiche épaisse (Heavy Cream)..500ml
胡椒
白飯

做法:
1. 先把焗爐預熱 200C。
2. 將紅蔥頭削皮、切碎。 將牛油放入鍋子溶化,  再放入紅蔥頭。
3. 倒入白酒, 待它完全蒸發後, 就加入茄膏, 再拌勻, 最後放入 Crème fraiche épaisse。 
4. 以胡椒調味。 把火腿放入已塗上牛油的焗盤內, 醬汁澆在上面。 
5. 放入焗爐烤 10 分鐘。
6. 以白飯伴吃。 


我做的是減省版本, 總不能兩人共吃八塊火腿吧。 而且 crème fraiche 的份量也減掉了, 否則膩得要命。  火腿對折時, 放了少許辣椒粉, 吃起來更惹味。

   

18 則留言:

  1. 如果以yogurt代替cream , 會食得安樂d^^

    回覆刪除
  2. 隻火腿帶皮同帶肥架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有 couenne, 專員喜愛, 放心, 我地一人一次只食一塊

      刪除
  3. 回覆
    1. 我將整剩嘅汁, 撈意粉, 都好味呀

      刪除
  4. 個汁用白酒煮—定好正啊!
    用呢個汁做焗豬扒飯啦,我估好好好味!

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 我覺得用黎整焗什菜, 都應該好味

      刪除
  6. 似模似樣,見到咁多汁就知好送飯

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 佢都鐘意食飯架, 當然唔係餐餐啦

      刪除
  8. 冇留言?
    火腿我剩食瘦嘅!嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我剛剛至見到你個留言
      我整時, 你就切左層皮啦 ^^

      刪除
  9. 嘩嘩嘩!出來效果好靚呀!
    我們都係Julie的粉絲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我幾鐘意睇佢架, 夠自然, 而且介紹D野唔花巧

      刪除