2018年2月10日 星期六

雪花紛飛

昨天下雪比前兩天更厲害, 同時也讓我見識了什麼是「雪花紛飛」。 專員舅舅住在距離我家四十五分鐘車程的地方, 花園的積雪太多, 他的寶貝也不能外出散步。

我家的積雪也不遑多讓。

這張相片是專員他途經軍人墳場時拍下來。 雪景下的軍人墳場又有另一番意境。

17 則留言:

  1. 果隻毛孩好似大媽😂😂

    回覆刪除
  2. 香港新聞都有報導法國大雪!小心駛車,小心身體!見到咁大雪,我已怕怕。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次係我係呢邊見咁大雪, 揸車真係要好小心, 好在之前一早換左 tyre

      刪除
  3. 凍死, 唔好冷病, 食多D, 著夠衫

    回覆刪除
    回覆
    1. 趁而家應該食少D, 燃燒下啲脂肪 XD 我仲有大把貨

      刪除
  4. 真係好大雪,出入要小心啊!

    回覆刪除
  5. 嘩~~~好雪呀!!好想食熱野,同專員打邊邊^^

    回覆刪除
  6. 片段睇到都好大雪喎,唔只係雪花了^^

    回覆刪除
  7. 立春後仲咁大雪 , 今年好似好多地方天氣都好凍 , 多多保重呀 !

    回覆刪除