2018年2月5日 星期一

Pink 的香口膠

不曉得香港有沒有直播 Super Bowl呢? 這兒的第九台 W9 在午夜轉播, 可惜我已一早和周公有個約會。😴  專員始終不敵睡魔, 只看了一半。
 

後來他和我說, Pink 在唱國歌前一刻吐出香口膠, 蠻攪笑。


原來 Pink 患上感冒, 吐出來的不是香口膠, 而是潤喉糖。 她在她的 Tweeter 如是說。 

但是我看影片時, 又聽不出來啦, 而且看起來她不像在「咪嘴」。 是我的聽覺不好的關係嗎? 😕 又或是人家的功力真是非常深厚。 😏

12 則留言:

  1. 哈哈,今次真係眼看未為真,都唔知係gum定喉糖。XD

    回覆刪除
  2. 呢邊都有一個台直播。但係由細對superbowl興趣不大,唔關我事。

    回覆刪除
  3. 就算是香口膠都無事啦,吐左出來先唱國歌已經係一個尊重。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無話佢唔尊重, 我地覺得好攪笑

      刪除
  4. 回覆
    1. 好在唔係鄰近地區人士, 唔係應該俾人 xyz

      刪除