2018年2月4日 星期日

麻婆豆腐

麻婆豆腐這一道尋常不過的家常菜, 但是對於住在鄉間、方圓百里都沒有一間亞超的我來說, 卻是難得一吃啦。

為什麼我家突然出現了豆腐呢? 難道我們又出城到亞超入貨去? 非也。 事緣於鄰居F先生腳患未癒, F太太眼睛不好, 便拜託專員開車載他們去超市購物。 這家超市距離我家半小時車程, 我和專員鮮有光顧, 除了因為它較遠之外, 它的價格也比一般的貴。 原來這家洋超居然有賣豆腐, 專員就順道買了回來啦。

麻婆豆腐又怎可以少了豆瓣醬呢?  這樽豆瓣醬來自亞超陳記。 我總是覺得它的味道跟老家買到的有點分別。
麻婆豆腐真的超下飯, 專員更因此一口氣吃下了兩碗飯。

18 則留言:

  1. 專員已被你調校到有個亞洲胃😂

    回覆刪除
  2. 我記得在溫哥華讀書時也曾煮過麻婆豆腐呢!不過溫哥華要買中國食材很簡單,離家車程三、四分鐘便有兩間亞超。有些超市更是中西合璧。我也見過外國人買亞超食材,看來他們也有點受影響。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度應該無溫哥華咁多華人 XD
      我上次去亞超都見有法國人入貨

      刪除
  3. 半個鍾車程都唔算遠啦,咁可以間唔中都整得到o黎食

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過為盒豆腐揸半個鐘車, 我又唔會啦
      如果經過, 就會入貨

      刪除
  4. 呢度豆腐喺西超算係素食之選所以都幾普遍,諗唔到喺法國原來未普及。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係因為我住呢度少人會煮呢個啫, 平時行開個幾間洋超都見唔到

      刪除
  5. 呢間超市有乜吸引鄰居呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢野新鮮啲喎, 不過入完貨, 食唔哂, 又放冰格, 唔知係咩玩法 XD

      刪除
  6. 專員返工放工會唔會經過?
    如果經過都可以間中買啲啦^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 個度唔順路架
      不過如果經過, 應該會入貨

      刪除