2018年2月27日 星期二

嚴寒

明明說還有三個星期就是春天, 為什麼天氣仍然那麼冷? 😰

今天早上九時多出門, 只有-5°C, 窗上都有朵朵冰花。 冬天開車前先要啟動熱車, 有經驗的人都會知道啦, 無需多講。

這麼冷, 自然要吃熱食啦, 來一碗粟米濃湯, 來抗寒保暖。
 
 

12 則留言:

  1. 我呢邊凍得嚟係乾,冇落雪花。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度都好乾, 我瞓到半夜都要起身飲水

      刪除
  2. 我地今日中午竟然有7℃,所以我都走咗出黎食個lunch抖下氣。:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家呢度仲好凍, 不過我仍然要出門 T-T

      刪除
  3. 乍暖還寒嘛,有咁靚雪花,明益你啦😂😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家仲凍呀, 我寧願暖啲, 唔要靚冰花

      刪除
  4. 食碗熱湯,暖身又暖心。

    回覆刪除
  5. 天氣反常啦,英國終於落大雪,落到好多學校閂門。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度連南面都落哂大雪, 完全估佢唔到

      刪除