2018年2月20日 星期二

韓風

繼續亞洲風味, 是日我家吹「韓風」。 

泡菜來自亞超陳記, 兩者再加上紹菜、洋蔥, 紅蘿蔔及牛肉, 就成了泡菜牛肉蓋飯。多菜少肉, 非常健康。

同期加映: 韓式涼拌荳芽。 逛洋超亞陳, 居然給我們發現了, 一包400克特價1€, 不用多想即買。😁  


16 則留言:

  1. 啱啱過咗嘅週日,我都係“韓風中”渡過,但我係出街食,當然唔及妳自家煮咁正氣啦!:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢邊咩都要DIY啦, 好多人都唔識咩係kimchi架

      刪除
  2. 回覆
    1. It's not spicy enough for you, you have to add chili powder 😀

      刪除
  3. 下次你再整埋海鲜餅就更正啦

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 我見話開左好多韓式炸雞店, 我返來要試下

      刪除
  5. 看起來很好吃呢!冬天吃此飯最好!
    話說我昨日弄了crepe,大小不一、外緣一岩一忽。放香蕉及yogurt饀很好吃(不過yogurt帶酸,放cream應該會更好吃--但更肥)。今日試放鹹饀,食譜教用菠菜、feta cheese和洋蔥粒,但我買不到菠菜,改用豆苗(!),再加小蕃茄伴碟。味道可以(覺得是靠芝士),但其中兩塊crepe太細,卷不起來。
    如有整crepe心得,煩請話我知~ :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我嘅煎crepe 方法同呢個類似架, 個麵糊一倒入個pan度, 就轉個pan, 之後就會每一件都同個pan一樣大, 當然麵糊唔好太杰, 而且轉時要快手, 開始試個幾件未必好成功, 整得多就OK架啦
      仲要記得要係個pan度搽一層薄薄牛油, 之後煎左幾件, 要再搽, 呢啲都係我老細教架
      https://youtu.be/IOaY47zns1w

      刪除