2018年2月7日 星期三

白雪皚皚

昨天已經下了一整天雪, 我本來以為今天雪會停啦, 結果剛好相反, 早上雪仍然飄下來。 來了幾年, 還是第一次看到持續下雪。 

今天早上, 地上的積雪也已有十公分吧。出門走路要小心翼翼, 我最怕成了滾地葫蘆。 😁

四周都是一片白茫茫, 不知道為什麼我會一種白夜逃亡的感覺。  








 

16 則留言:

  1. 正呀,俾我一定砌一隊☃️

    回覆刪除
  2. 好厚積雪,今個冬天太冷了。

    回覆刪除
  3. 雖然落雪好凍,出街會唔方便,但實在好靚啊!

    回覆刪除
  4. 地方好靚,你這裡咁大雪,出入方便嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 開車前要鏟雪, 仲要撻熱左部車, 見到話有幾多交通意外, 仲有塞車

      刪除
  5. 我地都落咗大半日,地面好slushy,小心走路啊!

    回覆刪除
  6. 以前睇驚慄片成日驚行到結冰湖面會穿跌落去:P

    回覆刪除