2018年2月8日 星期四

泰式豬肉煎蛋餅

豬肉煎蛋餅在我老家的飯桌上經常出現, 我是從小吃到大啦。有天偶然看到這個泰式食譜, 做法幾乎跟我老媽的一模一樣, 不同之處在於以魚露代替鹽, 放入雞蛋拌勻。 之後我又想試做, 想知道味道有什麼不同。

我分開幾次來煎, 同時也沒放那麼多油。 味道跟我平常吃的差別不大, 只是多了份魚露的味道而已。

 


16 則留言:

  1. 回覆
    1. 加香茅, 我就煩啦, 有人鐘意陣味, 但唔鐘意食

      刪除
  2. 我屋企又唔興豬肉煎蛋,因為豬肉慢熟蛋快熟,煎時比較煩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我跟我老媽方法, 煎好反左嘅蛋餅會放上鑊高啲地方繼續烘, 就會一定熟啦
      鐘意食滑蛋就未必鐘意食呢個

      刪除
  3. 我好似未食過豬肉做餡嘅蛋,感覺好似Asian (Thai) style omelette呢! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個我由細食到大, 好有家的味道

      刪除
  4. 回覆
    1. 蔥我有加, 不過唔多, 唔係好見到 ^^

      刪除
  5. 回覆
    1. 呢個係我由細食到大, 可能我家特有 ^^

      刪除