2018年2月6日 星期二

雪來了

前天的天氣報告已預報了氣溫驟降, 昨天中午下了一場小雪, 今天起來打開窗, 已經看到地上鋪上了一層雪。 




專員的車也不例外, 那個圖案可不是我們弄的喔。😏

今天早上見到小野貓, 他身上掛了雪花, 還有些新傷痕。 臉上的那條疤痕清晰可見, 真叫人心痛。 
 

16 則留言:

  1. 夠雪堆返個雪人未呀
    呢隻嘢要打遍天下無敵手

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成日覺得啲雪其實好污糟架, 唔好攪我啦
      佢絕對係戰士

      刪除
  2. 天氣報告話我呢邊聽日落雪。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 可能習慣左, 呢幾日咁凍, 一見佢唔到我地會好擔心

      刪除
  4. 小野貓係咪想入屋暖下呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢唔會入屋, 以前一見我行近就閃, 而家好啲, 見到我地唔會跑走

      刪除
  5. 回覆
    1. 試過佢唔入, 可能一直係街, 無呢個習慣

      刪除
  6. 架車又會有咁既圖案既﹖小野貓真係好慘慘豬

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到佢一身疤痕, 鄧佢可憐
      架車應該係夜晚出動過, engine 仲熱, 所以咁 (某人解釋)

      刪除
  7. 小野貓是否真的沒養主?

    回覆刪除