2018年2月14日 星期三

Chocolate Fondant

是日情人節, 我隨便焗了個 Chocolate Fondant, 算是應應節。😁 說真的, 為什麼情人節會跟朱古力扯上關係呢?


上回街坊聚會, 我也是做了 Chocolate Fondat 帶過去啦, 大家都一致讚好, 我甚有滿足感。 




此外, 根據專員的定義, Chocolate Fondant 不等同於 Coeur coulant au chocolat 心太軟, 中間的朱古力應該只是有點融化, 而不是如熔漿般流出來。 所以別問為什麼我家的 Chocolate Fondant 和人家的不一樣啦。 😉

20 則留言:

  1. 咁樣係正路喎
    某人有冇要求呢個都加椰絲

    回覆刪除
    回覆
    1. 曾經網路流行果隻古典朱古力蛋糕你有冇試過?都超正架👍🏻

      刪除
    2. 未試過啦, 我又要問下谷歌大神啦

      刪除
  2. 最緊要老細(專員)滿意就夠呢!

    係呢,專員係咪仲係唔食得黑古力呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你仲記得 ^^
      我而家仲係玩緊兩溝

      刪除
  3. 祝妳....新年進步!身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝你狗年行大運, 去多啲旅行, 影多啲靚相

      刪除
  4. 情人節整比專員食,好sweet

    回覆刪除
  5. 朱古力我的至愛 , 睇見都好想食呀 !

    回覆刪除
  6. 同人唔同咪好囉,咁先夠特別wakakaka....

    回覆刪除